Julklapps ideér till höger och vänster!

Ojojoj, var just inne på världens bästa sida för den som söker roliga/kluriga/mysiga/intressanta julklappar eller bara något extra till sig själv! Mulletoi.com har allt möjligt och lite till;

Över makabert dusch-draperi

Digivideokamera som också fungerar som webbcam

 

Allt från skräckinjagande dusch-draperier, minivideokameror, uppblåsbara dockor (!), smarta väckarklockor, svordomsboxar, vinflasks lås/klurigheter, med flera ända till inrednings detaljer, strobo-ljus, uv-lampor, dj-kit, mikroskop, pruttkuddar och spel samt dryckes spel saker. Man skulle kunna surffa vidare i all oändlighet!

Tappar du bort dina nycklar? Nu kan du vissla, å de svarar! vill du ge en oförglömlig present, Dig, till present åt din pojkvän? Eller vill du jäklas med arbetskamrate eller till och med ge en hint till en vän att sluta röka? Det finns allt och lite till, ideér som räddar en från julklapps stressen!


Den hostar och kvider!
Den hostar!

Ha det så trevligt i julstressen, jat jar en kopp varm choklad och läser en Kalle Anka!

Kommentarer
Postat av: Lovisaa

Ja, tänker varje dag "jag behöver ingen i morgon" så tar den slut långt innan :( Jag brukar ha två för annars äter jag upp den ena!! Ja, jag såg att du hade länkat den sidan här, ska kika lite där! Jag har också funderingar på internett-julklapps-handling ;)

2010-11-24 @ 16:53:19
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohja klart du kan få min email, min msn med andra ord så kan vi hålla kontakten där. alltid lika skönt att snacka med någon som förstår hur man har det till ett ungefär och som vart/är med om samma situation. då vet du hur jäkla kämpande och jobbigt det är, man är död inombords. men du mår bra nu? gud så bra isåfall!! hörs på mailen ,kram

2010-11-24 @ 17:14:12
URL: http://tankarhitodit.blogg.se/
Postat av: fanny

haha inte vet jag, men det har väl vart ett tag ;p

2010-11-24 @ 18:00:11
URL: http://funnarm.blogg.se/
Postat av: My

Jaa, gott :) Jag vet inte riktigt vad som gjort mig sjuk, väderomslaget, stress och har ätit dåligt på sista tiden. Plus att min mamma gick bort för ett tag sedan.

Allt bra?

2010-11-24 @ 18:03:20
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Sarah

hejj vad heter hemsidan?(: jag har såna problem att hitta på julklappar till vissa människor...

hadesuper!

kram

2010-12-17 @ 13:37:02
URL: http://bakfickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0