Galen lillajul

Jag har verkligen haft en udda lilla-jul. Vanligtvis firar vi första advent med minijul, det vill säga chokladtomtar och julkalendrar i alla möjliga former. Den här gången var mamma på arbete, jag for med sötnosen till hans mamma och hälsa på (mamman, systern och kusinen samt husdjur) vilket var riktigt mysigt. Sen bar det av till sötnosens kompisar! Det, må jag säga, var annorlunda! Alla i ett litet rum framför Toy Story 3.....moget? nej, men kul.

Ett sånt mysigt gäng! Hah, där fanns visst en udda fågel som inte annars brukar finnas där vad jag hört. Pratsam figur.

Å så den lurviga, den smarta, den annars bara trevliga, de tysta... Gulliga är de i alla fall. Fast visst var det avigt att vara enda tjejen i pojkgänget. som dessutom (vad jag vet) är i genomsnitt 3 år äldre än jag. Mysigt.

Kom hem kl 2 på natten. Det var en udda, men trevlig lilla-jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0