Du där, fel år!

Nej nu, kära bloggare, är det dags att se framåt. Alla går och minns det förra årets händleser. Akta er, när man går frammåt och ser bakåt så snubblar man ofta. Se frammåt folk! ni har ett helt år frammåt som ni kan spekulera över!

Exempel, vilket band kommer att komma ut med en hit? eller tippa på den största katastrofen detta år!

Think outside the box.



Planera ert liv, hur kommer det att se ut detta år, vad vill ni uppnå, vad vill ni se, ja, vad vill ni göra!?

Själv kommer jag att studera, sommarjobba och lata mig, och hoppas på lite annat smått som förgyller dagen. Dessutom skall jag starta en blogg till, men mer kommer jag inte att avslöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0