Nu börjar det på riktigt!

I konstklassen har det varit ganska lugnt, ända tills nu. Nu börjar arbetet "berätta med bilder" på allvar.

Jag har valt att påverka mina medmänniskor, budskap...ingen aning, mening=att väcka tankar och diskussion. Arbete... könsroller i yrkeslivet.

Jag kommer att rita 5-6 bilder med män i "kvinnojobb" och tvärt om. Kommer att bli riktigt kul tycker jag. Jag har redan några ideer, yrken som verkar bli aktuella är lastbilschaufför, barnträdgårdslärare, städare...... men jag skulle gärna ta emot fler tips.

lägger in några skisser när jag har tid^^ måste skriva klart en synopsis och planera när jag skall göra vad^^


da svidanja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0